- No
-
카테고리
- 전체보기
- 브랜드
- 인공지능
- 디지털 미디어
- 지속가능성
- 소비자 & 광고
- 제목
- 글쓴이
- 작성시간
- 조회수
- 좋아요
- 브랜드
- 브랜드 브랜드 성격을 기반으로 한 정책 수용도와 부처 신뢰의 선행 요인 탐구
- 임정재
- 2023-05-23
- 조회수388
- 0
- 브랜드
- 브랜드 The effects of sensory fit on consumer evaluations of co-branding.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수561
- 0
- 브랜드
- 브랜드 Effects of Brand Anthropomorphism on Consumer-Brand Relationships on Social Networking Site Fan Page: The Mediating Role of Social Presence.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수590
- 0
- 브랜드
- 브랜드 Shaping Corporate Character Through Symmetrical Communication: The Effects on Employee-Organization Relationships.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수479
- 0
- 브랜드
- 브랜드 #Me and brands: Understanding brand-selfie posters on social media.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수436
- 0
- 브랜드
- 브랜드 Dimensions of luxury brand personality: Scale development and validation.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수464
- 0
- 브랜드
- 브랜드 Brand Followers: Consumer motivation and attitude toward brand communications on twitter.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수458
- 0
- 브랜드
- 브랜드 Brand followers’ retweeting behavior on Twitter: How brand relationships influence brand electronic word-of-mouth.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수595
- 0
- 브랜드
- 브랜드 The effects of colors on brand personality in advertising.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수623
- 0
- 브랜드
- 브랜드 Nothing can tear us apart: The effect of brand identity fusion in consumer-brand relationships.
- 임정재
- 2022-02-14
- 조회수549
- 0