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- 브랜드 정부 개별부처 브랜딩 현황 연구.
- 관리자
- 2022-10-24
- 조회수102
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- 브랜드 브랜드 싫증의 개념화와 척도 개발.
- 전용훈
- 2022-07-08
- 조회수123
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- 브랜드 브랜드 맥락에서 의인화가 대리적 면허효과에 미치는 영향.
- 전용훈
- 2022-07-08
- 조회수100
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- 브랜드 글로벌 뷰티브랜드의 인스타그램 브랜딩 전략.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수151
- 0
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- 브랜드 The Embodiment Effect of Weight: How Weight Perception Affects Brand Trust.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수64
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- 브랜드 Will Perception of Weight Lead to Higher Brand Trust?: Through An Embodied Cognition Perspective.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수67
- 0
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- 브랜드 Is Lightness Always Better? How Embodiment of Weight Affects Brand Trust.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수53
- 0
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- 브랜드 #Me and brand: Understanding the brand-selfie posters on social media.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수88
- 0
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- 브랜드 Understanding the new carrier of brand information: A content analysis of brand-selfies on Instagram.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수63
- 0
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- 브랜드 Consumer Investment in brand relationship: Scale development and validation.
- 김나연
- 2022-02-14
- 조회수43
- 0